The End is near....

Under denna sissta veckan i skolan har vi haft pressentationer dar vi redovisat det vi lart oss under var tid har. Imorgon ar det min grupps tur och darefter ar mitt arbete slut har. Kanns som att vi precis kom hit men nar man tanker efter sa kanns Thailand och da jag och Sophie lamnade Sverige langt langt borta nu. Ater igen star man infor ett nytt kapitel i sitt liv. Jag ar inte samma manniska som innan jag akte och nar jag kommer hem kommer nya utmaningar och erfarenheter att forma mig.

Vill passa pa i detta inlagg att saga hur tacksam jag e for allt jag fatt vara med om har pa Nya Zeeland och jag kommer bara med mig denna erfarenhet for resten av livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0