Sweet home Sweeden

Nu är man hemma i Sverige igen, helt sjukt vad konstigt det känns.
Blev överskad med en gång av Linn och Jenny på flygplatsen när dem smög sig på mig med en flaska skumpa. Samma kväll satt jag hos Linns mamma och nuvarande sambo i Floda och åt godmat.

Har hunnit spana in lägenheten där jag och Troy ska bo i Krokslätt. 

Kollat på fotboll, en mindre bra match men det vände igår tror jag...

Hänt en sväng med Nyberg och Björn... alltid lika trevligt, tog en sväng in till stan och spenderade fredagen.

Träffa mitt ex Kim och hans familj under påskdagen och han med en snabb fest i Lindome som sedan slutade i Ciccis lägenhet.

Var hos mormor och firade hennes födelsedag i Söndags, det firades med god smörgåstårta och tårta.

Även träffat min brors nya Kärlek Anna, verkar vara en riktigt go tjej...

Sedan har den sista tiden ägnats åt packning även om jag och mamma tog ett breake för en långpromenad igår.

Varje dag har jag lyckats snacka med Troy på skype morgon och kväll, lite lyxigt nu i början innan praktiken drar igång. Sedan blir det nog mest tid att prata på helgerna.

Imorgon går första flyttlasset... känns faktiskt ganska kul!!!

P.S. Jag har namnsdag idag:D

Påsklunch hemma i Lindome..

 

Fika hos mormor..

 

På promenad med mamma...


Packa packa packaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0