Sa manga farval:(



Hade en liten avslutningslunch i tisdags:


Anton och Anika ser finuliga ut...


Angelica och jag lyxa till med en iced coffie efter maten!


Sarah och Frida njot av en chokladsmootie...


...men inte speciellt lange


...domminoeffekten...




I Onsdags forsokte jag och Sarah fordriva tid genom att fika lite....




Satt och fika och tjota i tva timmar... och nar vi kolla pa klockan sa va den bara tolv.... hela dan va kvar och vi hade inget att gora...



Igar (Torsdag) blev det fika i solen som valde att komma fram igen...






denna gangen en milkshake for min del...




Nu ska jag hem och kolla om Sophie har vaknat sa vi kan kolla pa Disney filmer hihi. Alskar alla gamla!! Typiskt att sophie har bestamt sig for att vanda pa dygnet...haha sova pa dagen och va vaken pa natten haha hon e knapp hon.. far se om de funkar...


Kram pa er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0