Terrorese har syndat!

Vid "skolavslutningen" lovade jag och Svampbob varandra att inte dricka något apvin av respekt för varann, för att sedan när skolan börjar igen kunna avnjuta detta guldkorn när vi bägge var tillsammans igen.

... detta visade sig vara lite lättare sagt än gjort för min del;)
Höll mig apfri från den 26/4 tom igår 25/5, dvs snubbla jag på månads strecket typ;)

Men vi såg detta som ett tecken och uppmanar nu alla att dricka detta prisvärda och grymt goda vin!!!




KAMPANJ!!!

Hela Sverige ska dricka Apvin 2010!!!!

Läs Sophies blogg för mer info....
...reklamfilm kommer till hösten;)

Tr3 apor - Nytt vitt vin på Systembolaget
tr3 apor
Art nr: 5921-08
Pris: 149kr
Årgång: 2008
Volym, förpackning: 3L box
Lanseringsdatum: 1 oktober
Modul: BAS, full distribution, samtliga Systembutiker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0