Nu ska jag på loppis!

Lite trött efter gårdagen som kändes som en ovanligt lång fredag.

Efter jobbet åkte jag på updrag av Therese (..eller "bengan" som jag valt att börja kalla henne nu) till systemet för att köpa vin.. ni kan ju gissa vilket det blev;)

Sen blev det första bussen till Porsön för att hjälpa Bengan med loppisen hon anordnat tillsammans med fritidsgården. Tanken var att man ska lämna in sina grejer och så säljer dom åt folket. Alltså man markerar alla sina saker med en signatur och unikt nummer och sen betalar man 50spänn för att få vara med och 10% av det man får sålt.

Blev att massa kom för att lämna in saker , och e det nått jag gillar så e det att plocka med saker å ställa på rätt plats... haha leka affär...





'







Välkomna ni som bor här i Lule!
OBS! Pengarna går till ungdomarna på Porsön.... bra tycker jag!



När vi va klara sprang vi nästan hem å hälde i oss vin och försökte förtvivlat hitta låten som jag och Cicci älskar som jag introducerat för Bengan och som hon nu älskar. Grejjen e att jag har den på skiva i bilen...som jag lånat ut till idag:( och hemma fanns ingen bror som kunde hjälpa mig när jag ringde (dumma dumma!)... och Cicci som sitter inne med svaret är i Turkiet, så det va fan ingen lätt uppgift igår...

Blev en jävla massa Björn Rosenström och "låten som bara spelats en gång i vårat hem" (en jävla hillbilly låt bengan spelar oavbrutet precis som om det inte fanns nån annat!!!!)

Emma kom förbi med och drack vin och tjata på oss att hänga med ut till båten. Jag va inte svårövertalad och tillslut åkte vi alla in med en tjejtaxi som lät oss spela musik hur högt vi ville... grym brud! Träffa massa trevligt folk och kvällen sluta inte helt oväntat på MAX... mmmm så gott...

Kan tillägga att Bengan absolut skulle sätta upp mitt hår i en uppsättning så trotts att jag va sjukt elegant kände jag mig väldigt ovan... men det va kul att inte alltid se ut som jag brukar... ska kolla om jag hittar nån bild;)

Jaja nu ska jag dra mig... har en dejt ikväll med;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0