Tack för helgen..

Först en galen helg med mina brudar i Götet och sen med mina favisar i Lish...
Tänk att en dag kombinera dessa?!
FY FAN va hysteriskt det hade blitt....


Iaf. denna helgen har bestått av en riktigt kass dejt på fredagen som det skrattats friskt åt sen dess. Undrar ibland varför jag berättar nått överhuvudtaget för mina vänner eller får för mig att dejta när det aldrig resulterat i någon bra innan.
Men men får helt enkelt bjuda på mig själv.

Gårdagen festande resulterade i en fet jävla lårkaka på högerlåret efter att mina fötter försvann helt för mig (2 gånger!!) påväg till krogen
... så nu har jag nått som matchar blåmärket ifrån Diamons Dogs handfat på vänsterlåret från förra helgen:P

Är för övrigt grymt missnöjd med mitt hår, ser ut som röv
.. Kunde inte ens supa mig snygg
... tro mig jag försökte... !!!!

Idag låg jag på soffan till 18.00tiden... sen baka jag jennys goda bakfyllekladdkaka och drog till Sophie och snacka skit med henne och Angelica. Gnällde på att angelica gav godis!!! nu håller jag med sophie lite faktiskt!







Finn ett fyllo....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0