Otippat...

För en vecka sen (notera att jag inte skrev härromdan) satt jag, Cicci och hennes barndommsvän Matilda och tjöta och drack bers i Ciccis soffa.

Helt plötsligt börja Cicci prata om allt hon gjort i den åldern
...ni vet då man bara ville göra saker (i detta fallet fritidsaktiviteter) för att kompisarna gör det.

När hon berätta bland annat att hon gått i kören, höll jag på att dö... kunde verkligen inte tänka mig detta haha. Möljligtvis teater eller nått sånt för det e nog mer hennes grej.. min lilla dramatiska teaterapa.

Sen kom det mest chockande, tydligen hade hon även dansat Afrikansk dans för att Matilda oå gjort detta.

"Jag kommer fan ihåg stegen"
säger Cicci, och börjar med dansen i vardagsrummet...

Va tvungen å smyga med mobilen i vanlig ordning..






Cicci kommer döda mig nu....

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha ja de kommer hon verkligen att göra :) men de va jävligt roligt :)

2010-03-20 @ 12:41:33
Postat av: Angelica

Haha skönt avslut!

2010-03-20 @ 21:39:45
URL: http://mymaking.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0