Minnesluckor från 2007

Gjorde misstaget att fråga Johanna efter bilder ifrån Rhodos, eftersom jag aldrig fick se deras bilder ifrån när dom vart nere och hälsa på.....

Har nu bläddrat igenom ca300 stycken... fan vilket fyllo man va!!(.....e)

Som å få en smäll på käften, en bakfylla som kommit lite försent... haha

 tror han hette kristoffer!? Johannas kompis iaf

 Annan vän? fan va dålig ja e på å komma ihåg namn...

 Ytteligare en vän.. eller va han ens med tro?

 Amerikan/Grekisk kille som brukade köra hem mig ibland när jag inte kunde ta moppen;) Undra va han gör nuförtiden...hmmm Hans pappa ägde rockbaren...



Jag hänger i baren....



Johanna hänger i baren.....




2007:s BÄSTA SOLBRÄNNA by: Terror



Fyllekäk tro? ....ser aningen bortkommen ut....


Nä nu e det dax att skapa nya minnen Johanna!!
Den 25:e smäller det!
Kung kung kung i baren
Vi styr upp...något.. haha;)

If you bring beer... dont bring your camera;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Trodde vi hade en deal om "what happends on Rhodes, stays on Rhodes"?? Haha. Jag får ju säga att jag är grym på att hänga i baren iaf, knappast bättrat sig med åren! :D

2010-03-16 @ 15:14:12
URL: http://stupidkiddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0