Galen vecka med Svampbob!

Har verkligen haft en helvecka med Sophie!! Fasen va kul vi har haft!!!

Får ta det hela i ett bildspel känner jag;)


Tåget ner till Götet!!


Pressbyrånfika;) mumma!

På pendeln hem....notera hon i hörselskydd och folkdräkt bakom mig..haha


Fniss*




Åkte ut till Särö Västerskog och tog diverse kul foton;)


Utgång...


Drog till de fina kvarteren....;)


Träffa en av sophies brosor på Kellys....


...han va Awsoooome!


Till skillnad från hans klasskamrat...som va mindre häftig...

Sen blev det minitaxi till rockbaren där jag blev lämnad med älsta killen på stället medans Sophie blev uppraggad av hans kollega... förklarar här i videon hur killen som stötte på sophie såg ut...



Jävla tur ändå att man inte har samma smak som Sophie när det gäller killar... bara han där...en gång på systemet som snodde våra hjärtan...åh han va fiiin;)

Torsdagen kom och det va dax att jobba i montern på mässan, tog Hyndan in och påväg hem körde Sophie. Hon va så duktig så...fast hon aldrig kör i storstan. Blev att man stanna till på "La familia" i Kållered och självklart träffar Sophie nån hon känner... till skillnad från mig som e uppväxt i området... typiskt. Ungefär som varje gång jag å Cicci e utomlands å hon alltid träffar nån hon känner....

Sophie lagade goo mat till mig å fick tom min egosentriske lillebror att hjälpa till..

(Sophie skicka bilden eller lägg upp den på fejjan när ni lagar mat!!!)



....tror han fick en lite crush på henne faktiskt haha... För hon fick med han ut på krogen med... fast det va Torsdag och han skulle till skolan dan efter (vilket inte hände) Vilket jag och Cicci försökt med sen han fyllde 18!!!Vilkoret va dock att Sophie inte skulle lämna mig för nån kille så jag typ blev lämnad med mitt bihang till bror;)


TRE APOR PÅVÄG IN TILL STAN!!!

När vi kom till Rockbaren så kolla dom fanimej leg på både mig å Sophie och till Robin ba: Hur gamal e du då....han svara glat 86:a...varpå vakten säger... fin årgång det där... "den bästa" svarar brossan och stövlar in.

HUR FAAAN KAN NÅGON TRO ATT HAN ÄR !ÅR ÄLDRE ÄN MIG?!
-undrar just hur länge man ska behöva höra detta



Hitta en jättetrevlig tjej i rökrummet som jag bjöd in till bordet... sen para jag ihop hennes jättesöta kompis med brossan....vilket vart mkt uppskattat;)


...Som sagt;)



Jag å sophie hade massa trevligt!


..och jag å Kim hade ännutrevligare...haha


Anton-Fjanton hade även han tagit med lillebror;)

Sen när rockbaren stängde så försökte vi komma in på andra ställen men tydligt såg inte Robin ut som en 86:a längre utan mer som den fulla 91:a han faktiskt va... så blev att man drog hem efter lite krypande på Avenyn;)


Terrorese i vanlig position....suck...


Sophie tvingar upp sitt ragg i en lycktstolpe;)


...och håller sedan på att dööö av skratt;)


Dan efter va man inte speciellt pigg... låg i soffan och tyckte synd om mig själv i vanlig ordning...


..På kvällen blev det att träffa nästa broder på Böfhouse...


FAN..va go maten är där..


På Lördagen blev det till att dra till Ullared för att handla massa skit;)


Svampbobs första besök!!!


Hitta snyggveskor....

På Kvällen skulle mor å far på fest så blev att man fick vara taxi  åt dem... mamma va jättefin och skulle uppträda på festen, jag å Sophie fick se generalrepetionen å den va inge vidare faktiskt...haha fasen att jag inte har dem bilderna här...

Söndagens mässa va seeeg.. men det va kroppen som sa emot där, började fan gråta när klockan ringde på morgonen... det va inge kul alls.. och så massa packning på detta. Men efter ett tag Fick jag Sophie och Tyra in en bra rytm och vipps så hade vi hela montern full av människor..!




Lisebergskanineb kom oxå å hälsa på;)
Fan va man ser ut efter en hård vecka då.. haha



Sophi va oxå trött på tåget hem efter en hård vecka;)



En sak bara:
Så JÄVLA typiskt att på söndagen ville Linn ta en öl...fast det han vi inte... sen va det tänkt å träffa Angelica en sväng...När jag precis lämnar perongen får jag mess ifrån Cicci att hon å Jenny har landat på Landvetter och är hemma igen. När jagf sen är i Herrljunga ringer ännu en vis grabb å berättar glatt att han just i den stunden är påväg till Göteborg för att spendera en vecka där....och vill ses.... FAN FAN FAN TA ER "VÄNNER"!!!!

Nä men skämt å sido.. så jättetråkigt att verkligen ingen hade tid eller möjlighet å dra med ut eller ses:( Men det blir fler helger antar jag och jag har även beslutat att Sophie ska flytta med ner efter skolan...vilket hon oxå ansåg.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Detta var ta mig fan det längsta blogginlägget jag läst någonsin! Nästa gång du kommer ner så hoppas jag verkligen att du hör av dig, annars får du smisk!

2010-04-03 @ 11:14:12
URL: http://mymaking.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0