LLT WTF!!

Om det är någonting som vi Göteborgare fått lära oss att leva med
så är det att Tåg/Buss/Spårvagn alltid är sena!

(....såvidare inte man själv är sen, för då har dom en tendens att avgå exakt i tid!!)

Här i Luleå är problemet aningen annorlunda.
Bussarna går alltid för tidigt!!!
Ibland upp mot 10min för tidigt. Tror inte jag vart med om en sen buss en enda gång. Imorse fick jag kuta som faan för att bussen gick 6min före den skulle gått. Västa I-landsproblemet!!!





Måste dock tillägga att priserna e jävla mkt bättre än hemma 20kr för vuxna och 10kr för ungdom dvs om man betalar kontant, med betalkort kotar det 18kr å 9kr och köper man busskort blir det 16kr vuxen och 8kr ungdom.. 10kr extra natt taxa (....bör tilläggas att jag är ungdom;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0