Hur knäpp får man vara;)

Ända sedan jag beställde nytt simkort till min mobil har jag tänkt leta upp alla nummer som raderats. Har velat ringa min Sophie vid flera tillfällen men hindrats av att jag inte haft nummret inlaggt på mobilen så nu tänkte jag en gång för alla att söka på nummret. Sökte flera gånger men hitta ingenting. Blev skitpisst och svor över att Sophie inte fanns med på eniro som normalt jävla folk...

....men så insåg jag mitt misstag;)





Haha inte så konstigt att jag inte hitta henne;)


Kommentarer
Postat av: Sophie Svampbob Lillbitch Karlsson

Haha du är underbar :D :D mitt nummer finns även på Facebook :)

2010-07-08 @ 12:32:11
URL: http://sophiekarlsson.bloggsida.se
Postat av: Angelica

Du är aldrig inne på msn, du skriver inte tillbaka på facebook och du uppdaterar inte bloggen. Jag ger upp.

2010-07-22 @ 16:06:43
URL: http://mymaking.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0