Dududelido Dududelido Doede Doede Dodo

Ni vet när man har den där jag e sugen på något men vet inte vad - känslan i kroppen. Då när man går och sliter lite extra på kylskåpets gångjärn för att komma fram till att det fortfarande inte dykt upp nått nytt sedan du kollade för 5min sedan.

Led av detta syndrom nu ikväll, men så som en skänk ifrån ovan så hörde jag den mest ljuva melodin..

Glassbilen;D

Sprang ut å knödde mig igenom barnaskaran som samlats runt bilen.

....ungjävlar, ni har ändå inga pengar att köpa glass för...men det har jaaag!!

Blev mormors godaste äpplepaj med äkta grädde.. mums;)




Kommentarer
Postat av: Angelica

MUMS!!!! ska vi byta en glass mot en islandshäst??? ;D puss påre!

2010-07-21 @ 17:04:07
URL: http://piscesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0