Sista veckan med bokföring!

Nu har man hållt på att lära sig att bokföra i två veckor, har varit jävligt tankspridd det senaste men nu jävlar. Nu e det bara en vecka kvar och tenta på måndag så det är bara att köra på. E sjukt motiverad, hoppas det håller i sig.

Nyårslöftena går bra dom med även om det va jävligt nära att bli en pizza i lördags.

I morse va jag i vanlig ordning ute på morgonpromenad å den första låten som kom på radion va "what is love" från min favvofilm å allt;) bättre start på dagen finns ju inte!

Efter skolan blir det att hälsa på min svampbob som ligger hemma och e sjuk, stackarn. Tur att jag kommer med presenter;)

Vet att jag vart jävligt dålig med bilder nu det senaste, ska försöka ta lite oftare. tråkigt nog har föräldrarnas dator med alla mina foton försvunnit...igen!!! men tror dock jag har backup på det mesta denna gången..

Nu e det dax för eftermiddagspasset... ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0