Nytt år nya löften....

Förra året satte jag upp mål för mig själv så tänkte göra det iår oxå!



Saker jag ska försöka att inte göra 2010
Röka
Dricka - släppa fram Terrorese lite mer sällan iaf;)
Äta pizza

Saker jag ska försöka att göra 2010
Hitta nån slags vardagsrutin för träning och motion
Äta sunt och regelbundet
Lägga pengar på viktiga saker eller spara dem!



2010 ska bli året jag blir fit helt enkelt! Jag mår faktiskt bra innombords men jag behandlar tyvärr inte min kropp snällt. Genom att inte röra på mig så ofta som jag borde och med skräpmat plus all alcohol å såklart rökningen så kan inte min kropp må speciellt bra! Jag vill inte bli större än jag är, jag älskar ju att klä upp mig å känna mig fin så nu jävlar!!!! 





Förra året lovade jag mig själv en del saker jag skulle göra och inte skulle göra...
Tycker jag lyckats med en del av det...allt som hade med insida och syn på livet. Men som sakt nu är det utsidan vi ska ta tag i detta året. Tror ändå att det är bra att utvärdera sig själv emellanåt.



Saker jag ska försöka att inte göra 2009

försöka vara någon jag inte är
säga vad jag tror folk vill höra
dömma folk på förhand
prata illa om dom jag bryr mig om
inte ljuga eller fösköna sanningen
bli sur för småsaker

Saker jag ska försöka att göra 2009
vara realistisk
tro på mig själv och att "dehär det klarar jag"
utmana mig själv både psykiskt och fysiskt
stå upp för mig själv
älska mer


2009 ska bli året då jag tar tag i mig själv och mitt liv! Jag ska jobba röven av mig bokstavligt, jag ska resa, jag ska ta hand om mig själv och min kropp, stå på egna ben, inte vara beroende av någon, betala av mina skulder, vara den bästa vännen, dottern, systern och Therese jag vet att jag kan vara!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Skönt o höra att du försöker göra saker som jag själv försöker mig på =)

2010-01-23 @ 10:31:53
URL: http://mymaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0