"Har du en femma måste du lägga en femma"

Nu är det kalas igen!
Känns rätt stressigt att behöva åka upp till Lish igen redan ikväll.
Vankar runt här och funderar på om det va något jag glömde att ta med mig sist?
Vet att jag lova att ta med pennorna och en dataskiva till Sophie
(lugn gumman det e nerpackat).

Gött ändå med kalas!!
....då får man ta med sig rester. Inte för att jag ska äta massa onyttigt men ändå
... kan fjäska med andra och få min vilja igenom att muta med gott;)

Just nu har jag avlägsnat mig till datarummet, därute lär mina kusiner brossans flickvänn att spela GURKA, som är ett kortspel vi spelat i denna familjen i X antal år, speciellt under födelsedagar.

Regelbrott är illa betraktat när man sen spelar med "de äldre" och därför  är det lika viktigt att kunna reglerna som att ha trevligt. Skulle man dock under 2sek glömma av reglerna så blir man omgående påmind om detta av
*host*
min mosters man*host*

´Tyvärr råkar alla som någonsin firar födelsedag med oss ut
för denna upplärning utav spelet!
Inga undantag....


Stackars flicka;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0