filling roots

Ja då sitter man hemma i soffan, kim står i duschen. Har färgat hennes hår så nu e det mörkt å fint igen. När hon är klar ska hon få blondera min utväxt så jag får känns mig lite vacker igen.

Har vart på biblioteket idag, lånat hela 6st!!! böcker... 4 om dessign och hur man gör sina egna mönster. Min kära sambo Sofia har lånat en symaskin utav Katarina och sen snubbla jag över en till i ett av våra skåp här. Förhoppningsvis kan det produceras massa kläder i detta hem, eller kanske ges det tillfälle att sy in mina kläder när fettet släpper efter all träning:P

Tog även tillfället i akt att låna två självhjälpsböcker...pinsamt ja vet!! Men ingen psykolog har lyckats komma mig innanför skinnet än så lika bra att jag utvärderar mig själv och kommer fram till vad mitt problem är;) Eftersom saker har en tendens att alltid gå åt faaaaaan... känns så just nu iaf.

Visste ni att man kan ladda över musik och massa skit från biblioteket till mp3-spelaren, såg en sån laddgrej för första gången idag. Man "måste ta bort musik, film och ljudböcker från enheten efter 4veckor" men hur många bryr sig om det då? Ska fixa en bra bok att lyssna på under mina promenader.

Men men nu e kim typ klar så...dax å bli snygg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0