2009!!!

Dax att sammanfatta årets....

Kommentarer:
"Näe, Nu går jag FAN å TRÖST-ÄTER....HAR NI KORV?!"
citat: Jenny, efter blåvitt-häcken matchen

"Näe du stör inte, jag har pratat med henne hela livet,
vi har fan inget mer att säga varandra, sätt dig va fan!"
citat: Cicci, efter att en kille på Diamond dogs frågar om han får sätta sig med oss.

Bragd:
Lyckades komma in på skolan i Lidköping.

Kompis:
Sophie Svambob Lill bitch Karlsson!!!

Bakfylla:
Efter Gaisbojkotten mådde man inte speciellt bra...

Fest:
Reunionfesten med alla gamla klasskamrater...fan va skoj vi hade!!

Glädjerus:
Invigningen av "Nya Gamla Ullevi" IFK Göteborg-Djurgården
GLAD PÅSK PÅ ER ERA JÄVLAR!!

Impuls:
När jag å Cicci träffade Veteranos och åkte med i deras cyckeltåg som dom byggt;)

Goda gärning:
Flyttade in Cicci och Matsson i deras nya lägenhet medans dom va i Kina på semester.
Tycker jag va snällt av mig!

Låt:
Snart skiner Poseidon

Film:
Twilight...måste dock säga att tvåan va så in i helvete dålig!!!!

Idiot:
Peter aka. PG som pajja mina föräldrars bil genom att först försöka dyrka upp låset alla Mcgyver sen krossa han förarrutan eftersom han glömt sin GHB flaska i baksätet! KUKHUVUD!

CP:
Idiotjäveln som hängde efter mig å Cicci på Sticky....
"JAG HAR INTE SMINKAT MINA ÖGON,
DU HAR SMINKAT DINA ÖGON"

Mest IQ befriade:
FREDRIK!!!! kommentarer överflödiga!

Vuxenpoäng:
Röstade i valet!

Oväntade:
Va faktiskt på streetracing med Jenny...

Ekorregos:
Klas, för att man alltid kan ventilera skit med dig.

Mobboffer:
Robin i min klass blev allt mobbad av mig ett tag... sen blev vi kompisar istället;)

Konfrontation:

Cicci:
Har vi legat med varann?
Herkules: näe det vet jag inte...OJ NU RINGER DET *tar upp mobilen* (som inte ringer)
Cicci: Det gör den ju inte alls det!!!
Herkules: Jo... "Ahh det e Jimmy" *låtsaspratar i mobilen å smiter därifrån*

Brottsling:
BABYFACEMANNEN!!!!
Okej jag vet att han va hemsk som våldtog å grejjer men fan vilket namn asså!!!
Hagamannen å Lasermannen kommer ju mobba han.

Roadtrip:
Resan ner till Malmö för att kolla Suportercupen med Linn...grymt kul!

Utomlandsvitelse:
Blev bara en snabbvisit i Danmark :(

Pressent:
VOLVON!! min lilla babe!!

Förklädnad:
Klädde ut mig till Ragge i Ronny å Ragge på Sophies haloweenfest.

Klant:
Min kära bror som jag lyckades lägga upp på Youtube hela 3gånger under 2009!

Förlust:
Min cyckel som blev snodd:(

Fjasko:
Skördefesten i Götene ....lätt!

Mest ansträngande:
Projekt Partille...helt klart!

Youtubeklipp:
Nakenlekar

Sämsta förfest:
Innan insparken i skolan.... suck ni va så tråkiga att man dog lite innombords.

Hobby:
Stickning!!! 5 boleros, mössa mm. Även sytt en klänning å en bolero å en kjol.

Lataste:
(Taget ur Sophies blogg)

-Neej!? Sophie, det har hänt igen (ser sig omkring men lyfter sig inte så mycket).
Jag: Vadå, hittar du inte kontrollen nu igen? Men har du tittat på magen?
Therese: Jo men den e inte här, jag brukar ju lägga den på magen.. Jo! Här var den, DEN VAR PÅ MAGEN! :)




Kommentarer
Postat av: Sophie Svampbob Lillbitch Karlsson

Hahahaha :D Måste ju sno den här o se om man kan få i närheten av lika bra!

2010-01-05 @ 00:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0