To poor to park

Ska fan aldrig ta med mig bilen till stan igen.... hur fan har folk råd att parkera i innerstan en hel jävla dag?! Antagligen miljonärerna som bor där...

Känner mig utnyttjad å kränkt utav parkeringsautomaten som gick helt in för att ruinera mig, höll även på att bli helt knullad i röven av en P-lisa i slutet av dagen... som tur kom jag i rättan tid. annars hade jag fått damp!


Va faktiskt kul å stå inne i saluhallen och ställa massa frågor till folk. Man får faktiskt en riktig sån där myskänsla i hela kroppen av att vara där... ska bannemej åka dit oftare.

Han åka förbi gårdagens födelsedagstjej med och ge henne sitt paket. Jenny hade bakat jättegod tårta och så såg vi Aristocats?! eller va fan den heter...alla snubbar vill ju vara katt.

Lyckades även fastna hela 3gånger med min nya vackra vita volvo... en gång utanför saluhallen...en hos Jenny (Cicci-rövhål tog kort å filma å asgarva istället för att hjälpa mig...iof hade jag gjort samma mot henne... så får la lägga upp den här eller nått om hon skickar över det) och sen när jag kom hem så fastna jag precis utanför huset... Måste flytta över sandsäcken ifrån 240n... hatar att den e bakhjulsdriven.

Bilen blev efter denna dag döpt till HYNDAN!!!


Nu ska jag dricka lite kaffe:P


Har ni vägarna förbi saluhallen imorgon så kom in;)
I´ll be there!!

 



Svara på mina frågor och du får detta fantastiska Guldkantshäfte;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0