Snurrig söndag!

Satt mestandelen av söndagen med att försöka förstå min hemtenta medans jag kollade på TV. Tror faktiskt att det finns väldigt få saker jag kan göra samtidigt som TVn e på...

Va hemma hos Zacka å Therese på Lördagen och lyckades självklart glömma min mobil där med!!! Så va tvungen å hämta den... Blev att jag å Therese Tog en sväng till mataffären. Där ringde jag Linn för såg att hon försökt få tag på mig... hon va aningen nyvaken hon. Bestämde oss för att fka eftersom vi inte setts något alls detta året.

Försökte köra upp till guldheden 2 gånger... 3e gången fastna vi med bilen och sen sket vi i att fika där. När vi kommit tillbaka till Linne igen så ringde AngelHICa och berätta att hon fastnat på Göteborgs Central å inte kunde ta sig till Lish... Min å Linns fika blev snabbt ett rescue mission;)

Blev att vi fika alla 3 på centralen...Linn skvallra för AngelHICa om allt dumt jag gjort tidigare i mitt liv och sen skvallra AngelHICa om mina senaste FUCKUPS... jag fick sitta och skämmas jag:P 

Lyckades få P-böter fast jag betalat med...typiskt

Sen åkte vi hem till Lindome, med ett stopp för att hämta min indolenta bror...

Det blev sent och tillslut va det bara jag, AngelHICa ....och Anders, Ove & Göran som va vakna;)




AngelHICa posar med laxen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0