Igår va jag Terrorese med flit

Så va det till att fira Robin och Mikaela på deras födelsedagar:P
Man skulle klä ut sig till något på sin egna bokstav.. för mig altså något på T...
Tvingade ju Sophie att klä ut sig till Svampbob, börja ju kalla henne det efter "vinkvällen" eftersom hon sög i sig som en jävla svamp. Så då va jag ju tvungen att klä ut mig till mitt alter ego Terrorese, så halva jag va "Therese innan utgång" och andra halvan "Terrorese efter en utekväll"...

Började med att jag drog ihop en förfest å sen drog vi oss mot skolan.. finns massor att berätta men jag orkar fan inte nu...är så jävla bakis...

..vid 03tiden skulle jag och Simon skulle dra ihop "Sveriges bästa efterfest" som sluta med att min granne och hyrsvärd kom upp å va så arg så hon skakade...

Nu ligger man här i fosterställning å skämms...



Terror vs. Therese

Ser ni vilken sida som e vilken?



Radarparet i Lish gör det igen!

Fyrkantiga byxor e sexigt;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0