"Biljard-ursäkten"

MIN MSN KONVERSATION MED CICCI FÖR 5MIN SEN...


Terrorese säger:

bangar nog...mår inte alls bra

vet inte vad som e fel

cicilione - d[-_-]b - säger:

nejje!

nu ska ju linn med också.

ta tabletter!!!

nu har du ju fått igång mig.

Terrorese säger:

typiskt

jaja jag e på

cicilione - d[-_-]b - säger:

va e det som är fel då? för mycket blod i spritomloppet ?

Terrorese säger:

men då ska jag fan vinna med annars vill jag fan inte spela de där jävla skitspelet

ha ha skit kul

cicilione - d[-_-]b - säger:

vi behöver inte spela med poäng,, för spelet suger balle!

men bättre än at bara supa.

Terrorese säger:

men för helvete vi kommer ju bli pissfulla och du vet det

cicilione - d[-_-]b - säger:

ja!

vadådå?

kan man inte få ljuga ?

låssas?

Terrorese säger:

kan vi inte bara skita i biljardursäkten och omfamna vårt öde?

cicilione - d[-_-]b - säger:

nej!

då vill jag inte med.

Terrorese säger:

okej så detta kommer bli kvällen vi går ut å har "trevligt"

cicilione - d[-_-]b - säger:

ja, o alla blir sura för man inte vinner.

precis som vanligt.

Terrorese säger:

ge mig en timme...kommer

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0