Allt i allo!

Skulle åkt ner till Götet för en timma sen men tydligt har detta blivit inställt pga. sjusovaren Kim...som även är chafför i detta fallet..

Vill jue hem nu... Cicci fyller ju år å allt:P, fast hon jobbar jue...så får se vad man kan hitta på för att förgylla hennes dag. Sen får mamma besök av sin bästa kompis och min "Danska mamma" som jag kallat henne hela livet... ska bli kul att träffa henne.

Nu sitter jag i skolan och har hunnit ta tag i min LIA, har vart så himla tankspridd att jag inte börjat med det innan. Så fick jag tillfälle nu att sätta mig ner med Margareta (rektorn) och diskutera "min framtid".

Kom fram till att det får bli Göteborg o co med inriktning mot kulturkalaset eller Göteborgs Fotbollsförbund... svårt val faktiskt.. men nu har jag iaf ett val;) Så nu e det bara att skriva CV.. även om det bara e en formalitet då jag e klart BÄST!!! haha självförtroendet e på topp idag!!

Ska hinna med massa i saluhallen nu dom här dagarna fram till på måndag och sen blir det att ta igen bokföringstentan som jag missa att göra, fick en hemtenta på det som ska va inskickad senast måndag.

Blir kanske inte så mkt ledig tid för kul ändå:(

Försökte bjuda in mig själv på Jenny å Ciccis personalfest men tydligt e dom jävla gnälliga där på SJ... så tänker sura för det ett tag till;)



Får passa på att tacka min kusin Frida för den fina kommentaren om mina skisser. Kanske finns det lite av farmors konstnärlighet i mig iallafall;)

Angelica: Jag tränar jättegärna med dig...!! Säg en dag;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0