Totalt ägd av pensionär...

På jobbet igår hade vi julbord för en grupp seniorer, vilket va väldigt skönt eftersom man slutar relativt mkt tidigare och det är inte lika mkt alcohol och fylla inblandat som med de andra företags julborden.
Måste bara berätta om min konversation med en gammal gubbe i gruppen..




Alla väntar in dem sista personerna och en irriterad man ~80 kommer fram till mig.


Mannen (stressad): Det är 6 personer som inte kommit än,
så jag vet inte hur vi gör.
Jag: Dom kanske bara har lite svårt att hitta
Mannen(mutrande): Men det e ju bara å kolla vägbeskrivningen på eniro
Jag(med min vänligaste röst): Ja, men alla kanske inte e så haj på datorer.
Mannen (väldigt irriterad): Men va fan det va ju därför jag posta enirolänken till alla på Facebook i morse!!!!

Jag tror min haka nuddade golvet i de ögonblicket...haha

Är det fördomsfull av mig att anta att gamla människor inte har facebook
(..och då menar jag inte "äldre" utan gamla!!!)

Men å andra sidan... dom har ju all tid i världen å sitta där...haha!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Liiite fördomsfullt kanske! Både mormor o morfar har facebook o sitter där o pillar haha=))

2010-12-07 @ 12:10:21
URL: http://piscesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0