Still here...

Eftersom Heathrow är helt stängt pga vädret blev flyget inställt för oss idag. Bägge hade det redan på känn så vi va inte jätteförvånade direkt. Har iaf fått biljetten ombokad så nu flyger vi i övermorgon (tisdag) vid 12 tiden någon gång. Denna gången via Helsingfors med ett snabbt byte... hur skönt som helst och inte behöva sitta på en flygplats hela dan, så vi lyckades minimera vår flygtid enormt.

För övrigt så är Sophie jättesjuk, i skrivandets stund hör jag henne hulka från toaletten ... stackars min flicka. Tur att hon iaf får vara sjuk nere på marken i min säng där hon blir ompysslad av mig och mamma.

Näe nu blir det vila...
sån jävla start på denna dagen..  ...
jag sover en stund och börjar om.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Men usch då, är det vinterkräksjukan som är igång? Passa dig isf så ni inte blir hemma på tisdag också!!

2010-12-19 @ 15:18:01
URL: http://piscesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0