Nu har jag främjat friluftslivet;)


Idag har jag gått på poängpromenad;)


Hurtbulle-kusinerna!


Mamma tycker oxå det e kul med poängpromenad,
plus att jag å Sanna behövde en skalle till;)



Träffa även Skogsmulle och hjälpte han att slänga skräp!
Då fick vi Mulle-godis :D



Jag har en löjlig förkärlek för poängpromenader,
kanske är tävlingsmäniskan innom mig som väcks till liv!

...Apråpå det så hitta jag den allra första minigolfbanan jag spelat på, dit mamma tog familjen en gång för att ha "trevligt" men som slutade i 3:e världskriget. Där jag för första gången i mit liv fick känna känslan av riktig frustration och ilska.





Tur att den e igenväxt å död!!!! JÄVLA SKITSPEL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0