Älska tjyvlyssnat!

Så jävla kul å spana in tjyvlyssnat emellanåt. Kollar väl kanske mest för att se till att ingen lyssnat på mig nån gång;) haha...


Två tjejer ~23 sitter och snackar lågmält.
Tjej 1: Har du berättat för Filip om…"problemet" än?
Tjej 2: Jag försökte, men jag tror inte han fattade hinten!
Tjej 1: Vadå, hur gjorde du?
Tjej 2: Jag sjöng med, med stor inlevelse, i Stephen Lynch's låt "Love song"…
Tjej 1: Vilken av dem är det?
Tjej 2: Den som slutar med "…and also, I have herpes".


Och tjuvtittat!!!

Jag hatar människor ta mig fan!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad i helvete menar hon med furish? HAHA btw!

2010-04-19 @ 18:54:38
URL: http://mymaking.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0