True Blood fanatic!

Jag bara älskar True blood serien. Börja med att jag såg det första avsnittet på SVT s hemsida sen va jag fast, jag va helt enkelt tvungen att se mer...nu!!! Så hittade en grymt bra sida som har länkar till alla sända avsnitt, mest till megavideo. Där får man kolla gratis i 72min, sen får man antingen vänta i 52 min eller om man är smart så ställer man in datorn på arbeta offline när avsnittet laddat klart eller byter IP adress tillfälligt.

Såg precis det näst sista avsnittet på säsong 2... sista sänds i USA på söndag så på måndag nån gång lär det ligga uppe på sidan.

Måste tillägga att Alexander Skarsgård gör sig jävligt bra i rollen som Vampyr vikingen Erik.. Skitkul att han får prata mkt svenska med, ännu roligare när alla runt han pratar eller ah "försöker"  för det låter jävligt illa emellanåt. Något som dock bara vi svenskar kommer störa oss på...




I övrigt grymt bra handling, den amerikanska cencuren verkar helt bortblåst vilket känns lite "ÄNTLIGEN". Har tydligen vart ett jävla ramaskri i USA om att det är aldeles för mkt sex, men ingen verkar nämna allt våld och kallblodigt mördande? Får la varna för det e en jävla massa blod med. Kan inte kolla emellanåt (fruktansvärt känslig för blod), får lite smått panik av alla vampyrbett med:P Men kan ändå inte slita mig, är så in i helvete fashinerad:)

Blev ni sugna på att ta en titt så gå in HÄR





Kommentarer
Postat av: Angelica

Äh, du tittar bara för att "då är det okej att kolla på sex"

2009-09-08 @ 17:17:30
URL: http://mymaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0