Tänk va lite soppa kan göra!

Blev så småningom på bättre humör igårkväll, tack vare den söta Tyra Banks som bjöd in mig på tomatsoppa och vitlöksbröd... Åhhh va gott det va. Nakdelen e ju bara att hon va aningen krasslig. Det började lixom med att en tjej va sjuk de första dagarna å nu har vi 5-6 pers som e sjuka... vore ju  typiskt om hon smitta mig med. Men då får jag faktiskt skylla mig själv.


Visst ser det mumsigt ut?

Jag skrev ju sisst om hur jobbigt de va att inte kunna åka in å träffa sina kompisar mm. Det finns lixom bara en person som alltid bjuder mig på soppa när jag e lessen... elller när jag tycker synd om mig själv.

Tyckte det va så jävla komiskt! Tyra fatta ju inte hur mkt den soppan betydde för mig...  Men tacksammt va det.

Börjar känna mig jävligt bekväm runt henne, ni vet när man kan sitta å inte säga nått på 10min utan att det känns konstigt. Kom tom på att vi har två gemensamma vänner, men det kanske inte e så konstigt eftersom människan har 468vänner på facebook!!.. och bor i Götet. Själv har man ju bara 161 å jag gillar inte ens hälften av dem...

Utmanade henne, för man kan omöjligt ha så många aktiva vänner tyckte jag... å hon börja rabbla exakt hur hon känner alla.. person för person... Tröttna dock när hon kom till D. Så jag får helt enkelt tro på detta.

Vi tjöta som fan ett tag... å skratta:) Å kolla SYTYCD!
Äntligen har man nån att snacka pojkar å sex med;P
*WONDERFUL*





Det Pissregnar ute nu med... suck! Börjar dock inte fören kl 12.30 så förhoppningsvis har det bättrat sig då... om inte så skiter jag fan i skolan idag! Måste köpa ett paraflax känner jag!

Kommentarer
Postat av: Bille

men förlåt för att jag va sjuk första dagarna då, :'(

2009-09-02 @ 11:32:12
URL: http://billebus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0