På en buss ''hem''....

Haft en underbar dag i Göteborg. Mässan va helt okej faktiskt, men det blev inte att man gick runt sådär överdrivet länge ändå.

Höjdpunkten va ju ändå helt klart att träffa Jenny och mamma, hade velat träffa Angelica oxå dock men såg att hon hade mkt att göra idag å Linn fick jag inte tag på:(

Jenny och jag åt lite mat på BK (förlåt Linn va på bK två gånger idag men inte hos dig, känner mig som en svikare) Var så jävla skönt att vara i Jennys närhet, att bara på några sekunder känna att man är 100% sig själv. Samma sak när man träffa mamma. Hon va så käck å glad.

Mamma tackar för tipset föresten om de du såg på västnytt jenny!


Nu sitter man på bussen ''hem'' igen. Känns inte alls kul att behöva lämna Göteborg.




Min nya bakgrunds bild på mobilen.. Love you bäjbi!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0