only one way up...

Har som sagt vaknat lite på fel sida idag. Men när man e sur å gnällig så får man försöka omge sig med allt som gör en glad. Jobbigare och mer frustrerande när man e här å inte bara kan dra in till Göteborg och träffa sina vänner. Lite kramar, komplimanger, dåliga skämt och gamla minnen får mig alltid glad:P (åhh vad jag älskar mina vänner asså)

Så vad jag gjort nu e att sätta på all min må-bra-musik och skruvat upp volymen på max.

Tror helt seriöst att toner i en viss kombination gör dig lycklig, ni vet när man bara känner ett lyckorus genom kroppen...


Ska gå ut nu på en redig promenix med musik i öronen och dansa när ingen ser mig (precis som om du inte gör det...)

Min må bra musik just nu:

 Knox you down - Keri Hilson ft. Kanye West & Ne-Yo 
En midsommarnattsdröm - Håkan Hellström
Man must dance -
Johnossi
Do you want to see the world - The kooks
Im yours - Jason Mraz
Crazy - Gnarls Barkley
Soljaboy - kiss me thru the phone
Smile - Lilly Allen
Only wanna be whit you - volbeat
Sean Kingston - Beautiful Girls
Beat it - Michael Jacksson
Long before rock n roll - Mando Diao



... för att nämna några....

Snälla ni, ge mig tips på fler må-bra låtar!



Kommentarer
Postat av: robin

pusher med sophia somajo e bra!! å when love takes over e ju så partyvänlig så det finns inte!! men när göteborgare saknar gbg som mest, det e då vi spelar loks å hardcore superstars "staden göteborg"

2009-09-02 @ 18:19:47
Postat av: Angelica

Nostalgia locomotive med the mo!!!!! bästaste;)

2009-09-05 @ 01:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0