Mentolister!

Inte för att jag bryr mig speciellt mkt (ska sluta). Men jag stör mig så in i helvete på att alla röker mentol i min skola. Nu har dom tom fått med sig Lucky-Strike-Klas.. För jag såg han allt när han kom där med sitt mentolpaket och med motiveringen "dom hade inte Lucky strike"... hmmm tänkte jag... one more man down.

Det va fan samma sak i gymnasiet!! En jävel börjar röka mentol, sen gör alla det!! Va e dett för fel på folk!!!? Mentol kör man med när man e liten å otuff och inte vill dra halsbloss...

 

 




Nu e det bara jag kvar... one left!! Som inte fallit för mentoltrycket... men dom e efter mig dom jävlarna!



Zuzu Petals. säger:

*menthol ciggaretter is the shiet. (6)

Terrorese säger:

never

Zuzu Petals. säger:

*oohyeah.

*i will make u come over to our side..

*(6)

Terrorese säger:

leve me alone biatch!!!

Zuzu Petals. säger:

*oh hell no !

*game on honey, ;)


SLUTA TRACKA MIG!!

 

LOVAR JAG KOMMER SJUTA ER MED MENTOS I ÖGONEN  OCH STOPPA UPP TIC TACS I NÄSAN PÅ ER!!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Du menar att jag varit liten och otuff, inte okej!

2009-09-02 @ 13:35:51
URL: http://mymaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0