Lördagen som känns som en söndag

Har vart å avjutit en god middag hos min favorit Tyra idag...igen..
En mer omtänksamm människa får man allt leta hårt efter. Va meningen att vi skulle kollat Sverige-Ungern men så ringde Soffi-propp å sa att hon va i Lidköping.

Hon har ju numer hittat en grabb i Vara så dom va här å kolla bio. Tänkte att jag skulle möta upp dem men så fick jag inte upp mitt cykel lås! SÅ IN I HELVETE TYPISKT! Varför händer bara sånna här saker mig? helt seriöst asså? Sluta med att Tyra fick springa efter en tång och vi fick klippt upp låset. Vilket inte va det lättaste....

Efter det va det bara att stressa hem och röjja så att man kunde bjuda in Sofia och pojkvännen på en visit och en kopp kaffe. Fick veta att det va dans i folkets park den 25-26 här i Lidköping så det blir nog att jag hänger på dem dit då:P Denna gången blir det sköna skor och ingen väska, för de har jag lärt mig sedu...








Nu går Stockholm Boogie på Kanal 5... filmen som förstörde mitt liv. Det va denna jävla filmen som gjorde att jag blev kallad Terrorese:P men men... e van nu. Kom ihåg hur jag fruktade att mina klasskompisar i gymnasiet skulle se den. Vi hade film planchen uppsatt i datarummet på skolan.. och jag påpeka ofta hur kass den va så dom inte ens skulle bry sig om att se den...

Men så en dag kom Jenny å Cicci med ett leende på läpparna till skolan å det va kört:

"haha såg sthlm boogie igår.....Terrorese!!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0