Lektionerna blir vad man gör dem till....

Excel e grymt tråkigt måste jag säga.. Håller på med diagram, kände mig inte alls motiverad att göra massa tråkiga uppgifter i boken så försökte komma på nått verkligt att göra diagram över.

Så jag valde ett offer (svårt att gissa vem va:P) och gjorde en enkätundersökning och sedan tog jag fram ett diagram över resultatet.


Tänk att man kan göra nått så tråkigt så roligt:P
Fick precis beröm av min lärare med för min kreativitet...


 

Har aldrig sysslat med mobbing innan men jag börjar faktiskt gilla det=)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tjaaaaatar på min chef att lära mig excel eftersom det är jag som gör inventeringen på jobbet men nähä då, han tycker att jag ska gissa mig fram till saker och ting. Jäävligt irriterande. Kom hem och lär mig!

2009-09-08 @ 17:15:07
URL: http://mymaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0