Great minds think alike...

Igår kväll/natt ringde Tyra mig med gråten i halsen,
jag blev stel i hela kroppen å ba:

-Men gumman vad har hänt?!
-Tittar inte du på Forest Gu mp...*snörvel*
-Haha nej.. e det därför du gråter?
-Ja den e ju hur sorglig som helst i slutet när han står där...
-Haha du fattar inte hur jävla lika vi e! Jag lipar oxå på filmer! Hade säkerligen lipat lika mkt som du om jag tittade.


Sanningen e ju att jag alltid blir mobbad för att jag lipar nästan alltid. Min pappa e likadan så jag antar att det e där jag fått det. Vi sitter alltid å lipar ikapp till filmer eller typ Extrem home makover å saknad:P

 Fan kommer ihåg när jag så P.S. I love you på planet till USA förra året. Satt i ett mittensäte mellan två helt främmande människor med filt uppdragen till hakan och försökte kväva mina egna snyftningar. Vilket bara gjorde saken ännuvärre för jag satt där å lät som en jävla gris eller nått, begravd i snor å tårar.

Favo-lip-filmer:
Goast
Notebook
Pearl Harbor


Kommentarer
Postat av: MR R

Och 2 av 3 har man aldrig hört talats om

2009-09-07 @ 19:42:33
Postat av: Elin

håller helt med! gråter som faen till dessa rullar! vi får ta en lip filmkväll ngn gång :)

2009-09-07 @ 21:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0