got the message....

Alltid lika kul att gå genom medelanden man skickat och senast utgående samtal dagen efter.
Sofie berätta förut att hon hade haft planer på att ringa Kungen igår, men jag gick kanske inte riktigt så långt ändå. Jag ringde alla gamla vanliga, det hedeliga mönstret. Men inga av mina stammisar svarar aldrig nu för tiden.


Sista medelandet skickat igår:

Motagare: Klas

Hej. Villebara säga tackför allt
a förlåtför ätt du säg mig spy.
Hemma nu. Godnatt a puss

----------------------------------------------------

Första motagna medelande imorse:

Avsändare:
Mattias

Du kan slänga mitt nummer nu!

----------------------------------------------------

Första motagna medelande på MSN:

Avsändare: Kim
(apropå att jag ringt igår)


*satt lite dåligt till igår..

Minuter senare...
*antar att du var full nu när jag har uppdaterat mig på din blogg :P



Damage controll *check*

Får försöka övertyga mig själv om att det kunde vart värre..... de har ju vart värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0