Det blir aldrig som man tänkt sig...

I fredags va det tänkt att jag skulle bli sketfull hemma hos Lina i Skövde...Han la dricka en öl och ett halvt glas vin innan jag mådde så jävla illa att jag höll på att spy, vet inte om det va att jag hade gått upp så tidigt den dan eller om de va  nått jag ätit eller resorben som Tyra tvinga i mig. Hon e helt övertygad om att det botar baksmälla (ungefär som windex i "mitt stora feta grekiska bröllop") Men det funka fan inte på mig för jag va fan mer bakfull än nånsin.

Linns ex hade en jävla bra grej mot bakfylla som han gav mig ett par gånger, kommer inte ihåg va det va bara, men den första gången jag testade det va jag kanon kalkon och kände inte ett enda spår av det dan efter. Synd att jag inte haffa honom när jag ändå va i skövde:P

Apropå Linn så måste jag bara adda denna filmen som hon skickade till mig för en stund sedan. Hahaha..


1st Annual Small Penis Contest
by Babar007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0