Tillbaka i skolan igen!

(Tänkte sammanfatta min helg i Götet lite senare ikväll...
För er som väntar på detta)

Ja då sitter man här igen i datasalen, har haft första halvan av dagens lektion. Alla har verkat så jävla entusiastiska kring denna kursen och jag kan nogförstå lite varför nu.

Imorgon ska vi köra guidad tur med buss, ska bli kul. Det e ju kanske inget nytt sådär men man har fått ett annat sätt att tänka istället för att bara rabla fakta, vilket krånglar till det lite. Blir nog egentligen lättare för dom andra som börjar på ett blankt blad om man säger så. Det e ju alltid lite svårare att ändra nått man en gång lärt sig. Inser nu att det jag lärt mig tidigare kanske inte vart rätt eller bästa metoden att guida...



Jag kör transfer för första gången..


Va nog i början av 2005 tror jag... fan va liten man ser ut:P
Men ändå... 4-5år sen!!

Hur fan kan jag va så nervös nu då? Det gick ju bra den gången..eller?
Nån gamal gymnasiekompis som kommer ihåg denna dan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0