Thank you for the comment!

Blir så glad när ni komenterar. Så jävla många som läser, kan fan knappt prata med nån utan kommentaren "ja vet jag läste det i din blogg"

Snälla kommentera lite oftare...de e sååå kul å veta vilka ni e, ifall ni tycker som jag eller ahh vad som helst!

De jobbiga e....

vart svarar man på kommentarer?
skriver man ett eget inlägg efter?
svarar man på deras blogg i senaste inlägget?
vad gör man om nån inte har en blogg?

... vad står det i bloggarnas hederskodex:P ????

Notera iaf, att jag blir väligt varm i hjärtat när ni skriver!




Sophie om Big NEWS!:

Har du varit på Sockerbruket och kollat?
Du e såå sexy i blont babe ;)


Näe eftersom Daniel va 3:e personen i fråga tror jag att en del av infon försvann emellan där... har ju köpt cykeln på sockerbruket och det e ju inte öppet idag så ska prata med Ullrika imon om vart infon kom ifrån. Om det vart så att det va idag hon sett den hade nog Ullrika ringt mig eller? Tack för hjälpen med håret babe:P

Just let me know when you wanna fluff your hair...




Cicci om Big NEWS!:

Är du blond igen ?????!???!!!!


-Yes!! As blond as I can be:P Du sa ju att jag va så söt i det sisst;)  




Sofia om O-ordning:

åh vad ja kom att tänka på när viva yngre o skulle "sälja" pizza i erat kök.. haha :)

-
Va inte det typ en "läxa" i hemkunskapen?
haha, kommer oxå ihåg den dan väldigt väl.
Minns du hur stolta vi va..? De va tider det:P




Jenny
om
Blir så trött... på mig själv..:

Den e inte liten, den e bara lite överarbetat...
Kopla av så mycket du kan å försök att inte stressa upp dig över småsaker...
Du kommer att fixa allt med skolan skit bra! det vet jag!

-Tack mitt Sviskon, e så skönt att ha nån som tror på en när man inte alltid gör det själv.

(Du gjorde min dag när jag läste detta!!!)


Kommentarer
Postat av: Sofia

hahah det kommer ja faktiskt inte ihåg ;P men det är mkt möjligt men var vi inte rätt så små då? hade vi hemkunskap då? humm.. hehe =)

2009-10-16 @ 19:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0