Drömbilden

Denna veckan har varit en av de värsta i mitt liv, och den mest behövda.. Har insett så in i helvete mkt om mig själv, mina svagheter men framför allt mina styrkor...

Jag har nu målat upp min drömbild...om hur mitt liv SKA vara om 3år..

Kom på att man tror man e samma person om 3år men så läste jag i min hemliga blogg som endast va för ciccis öron som jag bla. skrev mkt i under min tid på Rhodos.


"Jag e trött på allt här, jag e ENSAM, jag e en tragisk människa som går ut själv varje kväll och gråter i ensamhet på nätterna  .....när jag inte har sällskap dvs.. Jag e en patetisk person som nöjer sig med de lilla men egentligen skriker hjärtat efter annat. Jag är vilsen och försöker leva på en plats jag inte hör hemma, Jag orkar inte pendla mellan lyckligast i världen och ensammast pa jorden 7dar i veckan. JAG ÄR SA TRÖTT PÅ ALLT, men mest av allt e jag sa jävla trött på mig själv.."

Detta va 2007 så det e ändå bara 2år sen...men fan som jag mådde då. Vet att jag ofta drar roliga historier om min utomlandvistelse. Konstigt hur man förtränger det tråkiga. Vet att Cicci som såg mig i action nere på plats både på Cypern och Rhodos har en helt annan bild av det hela. Känns så jävla bra dom gånger jag får för mig att sticka igen å alla säger "men guuud va kul!!!" så har hon alltid tittat på mig och sagt:

Men gumman du är ju inte lycklig då....

och jag vet att hon har rätt... jag va aldrig lycklig då.

Blir lätt att man känner sig sugen på att dra iväg nu när man läser en sånhär utbildning. Men jag vill inte bara dra iväg och gå dit vinden för mig längre. Jag vill ha ett mål att jobba mot, inte bara slita sönder mig själv för att överleva.

Så det har jag kommit fram till nu!!!

 

SÅ TACK PETRA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0