Hallonsmoothie - Livsfarligt gott!



Ja, I tisdags va det presentation och betyg i Engelskan. Skulle fira detta med att fika med klasskompisarna. Va dock inte hungrig och de va inte Sophie heller så vi köpte varsin smoothie, jag tog en hallon å Sophie en blåbär. Satt å klappa vaan på axlarna en stund eftersom alla vart godkända.



Efteråt bestämde jag och Alina för att spana in kläder på Gina.. Helt plötsligt blir jag helt kallsvettigt och säger snabbt till alina att "jag mår inte bra, jag måste hem". Trampar mig hem på cykeln och när jag kommer hem börjar jag spy nått hejdlöst, trodde fan hela magsäcken skulle åka med. Kunde knappt andas, eller ah det kunde jag inte.

Självklart sätter min astma igång som alltid när jag blir ansträngd, får panik eller blir sjuk, så känner hur hela halsen svulnar igen av irritation.. Då skickar Alina medelande för att kolla om allt va bra eftersom jag gått hem å så... Tycker alltid ´de e jobbigt å be om hjälp, speciellt när man inte känner varan så väl, så fick ur mig att jag måste till sjukan.. Så mkt mer kommer jag inte ihåg...

Alina och Angelica (mina små änglar) hämtade upp mig med bil och körde mig i räserfart till akuten. När jag vakna till liv igen så hade jag äckelpäckelgrej (kanyl) i armen, vilket jag aldrig hade låtit dem sätta in om jag varit vid medvetande. Flickorna va helt tårögda när dom fick komma in å träffa mig, jag fick så jävla dåligt samvete för att ha skrämt dem så.

Vart att man stanna på sjukan i några timmar, fick så mkt skit inpumpat i mig att jag skaka i hela kroppen och hjärtat höll nästan på att hoppa ur bröstkorgen på mig. Som pricken över i:et blev jag hög som ett hus med, mäkte dock inte av detta fören jag ställde mig upp....och gick ifrån sjukhuset..

Blev att man sov nån timma hemma hos Robin å Alina eller va de två`?.. Gulle, Robin och Angelica åkte hem till mig å städade min lilla stuga undertiden och hämtade tandborste mm. Fan vilka fina vänner man har hittat asså.. Ni e guld!

Dagen efter bestämde jag mig för att göra en kraftansträgning och pallra mig till skolan och göra sista provet i data. det gick bra faktiskt! Sen efter att ha gått hem så fick jag bara en enorm hemlängtan. Kolla upp tågen och begav mig till första tåget ner mot göteborg.. 





På tåget öppna jag metro....




 


Kunde ingen informera mig innan jag drack skiten?!





Så man sluppit hamna här....

De e då fan att man inte bor i USA, då hade jag varit miljonär nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0