Nått nytt!

Kände att jag inte orkade titta på min banner en enda gång till. Så kommer ha denna tills jag kommer på nått mer kreativt.

När jag och Linn snackade sist så prata vi om att hon ett tag tjaffsat lite med några stycken, eller ah inte tjaffsat men det har varit små irritationer. Men så hade hon äntligen lyckats få tillfälle att snacka ut om problemet med de inblandade. När hon sagt sitt kom det även fram att hon ansetts vara smågrinig å allmänt gnällig,

Men då lovade hon sig själv nått jävligt bra: Att vara världens gladaste och trevligaste Linn hon kan vara!

Igår när vi talades vid berätta hon hur stämningen varit helt anorlunda när hon träffade dessa människor igen. Hon hade haft en sån där riktigt trevlig stund, inget drama ingenting.

Men det beror nog på vilken attityd man har själv, istället för att bli upprörd över att någon kallar en grinig riktigt ta till sig kritiken och vända det till en positiv grej. Det är nog fan inte många som klarar.

Så eftersom Linn har föregått med så gott exempel så bestämde jag mig för att göra detsamma. Att vara glad snäll trevlig och den bästa Therese jag kan vara!

Du inspererar mig gumman!!!  Spank you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0