Känner mig väldigt 21 idag!

(För alla  er som inte va med på mitt krismöte i förra veckan: Så har jag gjort ett livsavgörande val.. att fylla 21 iår igen! Jag tycker helt enkelt att det inte var ett bra år och jag vill göra om det. Cicci och company får bli kärringar utan mig)

Vakna upp i morse och kände mig faktiskt inte 22!  Något min familj trotts tydliga instruktioner inte har förstått!



Ser jag inte lycklig ut?!
Ser jag ut att vara upplagd för kort!? Är jag påklädd? har jag en bra hårdag, svar nej!!


Så mamma varför-i-helvete drar du upp kameran och tar 50-11 bilder?!!!!
Tyvärr orkar jag inte lägga upp de andra hemska bilderna, så nu slipper ni att roa er på min bekostnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0