Jag väntar i hörnet på 7eleven!

Väntar på att Linn ska sluta jobba...eller ah sin kurs. Hade ju glömt att det va kurs hon skulle vara på hela veckan. Men nu sitter jag här på Järntorgets 7elevenbutik och väntar på att hon ska höra av sig. Tror hon sa att hon skulle sluta 5.

Sa ju att jag inte kunnat sova på hela natten. Just nu är läget inte riktigt det samma, är inne på dagens 7:e kaffe nu. Skulle inte vara förvånad om nån hittar mig livlös med pannan i detta tangentbord när som helst. E snart död, jag vill bara sova, känner mig nästan full..

...men nu hade jag faktiskt lovat Linn att hämta nån jävla sängram, så då får jag la stå för detta.

Har inte hört ett ord ifrån Cicci än, operationen skulle börja kl. 12:00 och ta typ 3timmar... så hon borde ju ligga på uppvaket nu iaf.... hela kroppen full med morfin:P haha gott e det isåfall... Hoppas jag får ett litet sms från henne snart.

Imorgon bär det av till Lidköping för intervju, drömmen vore ju att Cicci mår toppen och e skitPÅ att åka med imorgon. Inte alls kul att åka själv dit. Dumma Linn och Jenny som inte vill skolka från jobbet för en roadtrip. Har gnällt lite på pappa, han följer nog med om jag ber riktigt snällt. I värsta fall får jag bränna bästa musiken och burna upp....

Va på möte på arbetsförmedlingen idag med... fan dom måste ju ha kortslutning allihopa där. Kan inte ens förklara hur jävla körda i huvudet dom två kärringarna va som hade mötet idag. Varken jag eller nån annan fattade vad dom ville få ut av detta mötet. Men dom va rätt flitiga med att berätta att det va "på order av staten och nya regeringen" som detta meningslösa möte hölls. Går verkligen inte att förklara....

Näe nu får allt Linn höra av sig:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0