Storstädning...

Fan försöker organisera och bli av med massa skit som bara ligger och dammar. Har köpt stora flyttlådor på IKEA och ska bara fylla dom med saker jag faktiskt kommer använda, i framtiden. Jag har märkt vilken jävla hamster jag e nu. Varje gång ett kapitel i mitt liv avslutas lägger jag ner alla minnen av de i en låda. Så har gått igenom en helvetes massa lådor nu. Nästan som arkiv X fast på riktigt. Ni vet sånna där små saker ni inte bara kan slänga iväg... Gör likadant när jag rest och samlat på mig massa skit. Ner i en låda bara!!!

Men bästa lådan va ändå min å Linns låda hahaha... Vi brukade sno grejer från vår killar förr i tiden.. så har allt från "Ados peng" till "Nicklas läppsyl" skit töntigt!!! Men hade inte hjärta att slänga den, det e ju samtidigt ganska gulligt.

Hitta även en viss hammarbyhalsduk som Cicci snodde av en kille i Växjsö när vi va där.. Fan ska jag göra med den?! Elda / Sälja?!
Tycker ni!?




Roligaste idag va ju ändå listan jag å cicci skrev nån gång mitt i natten för länge sen. Saker vi skulle göra innan vi dör eller de året... kommer inte ihåg Men vi kan ju se hur det gått...


* Bungyjump / Hoppa fallskärm

- Ångrar fortfarande att jag banga på Cypern, fick göra det gratis via en vän om jag ville... dumma mig.

* Volentärarbete

-
Räknas kvart över fem ragg?! isåfall har jag gjort min del...

* Göra en riktig låt

-
Tror inte "spader abraham" räknas..

* Ha en riktigt stor fest

- Fest? Ja Stor? Nej

* Sno en brevlåda

Gjorde inte vi det i gymnasiet?!

* Åka på en stor festival, typ roskilde

- Kan ju testa way out west i sommar:P

* Bli stamgäster på våran pizzeria,
så dom vet vilken pizza vi vill ha

- Klart! fast nu ska du ju flytta din jävel!

* Elda upp julbocken

- Det jobbiga med detta e ju att vi måste ta oss till Gävle,
sen görs väl julbocken i brandfritt matrerial nuförtiden?!

* Se svenska landslaget spela live

- Dom spelar ju mot Malta i juni, funderade faktiskt på att gå då..

* Kasta pil på en karta och åka dit pilen visar.

- Om det blir husvagn i sommar kan vi ju ha en karta på sverige?!

* Bo i bästa sviten på ett 5stjärnigt hotell

-
Måste hitta en miljonär först...

* Mjölka en ko

- Har dom mjölk kor i slottskogen?!

* Åka bil kust till kust USA

-
Vi har iaf varit där, och efter det vet jag att jag aldrig vill köra bil i det jävla landet ngonsin igen...

* Ta kort på alla vi hånglat med under ett år

-
Du har ju kort på Mattsson och mig iaf, det räcker förhoppningsvis i år:P I mitt fall blir det nog en aning svårare...

* Vara med i TV

-
Du va ju med när Blåvitt tog guld...

* Skriva eller svara på en kontaktannons

-
Räcker det inte att puffa någon på facebook?!

* Gå oinbjuden på en fin fest

-
Utmaning...


* Bli portad från en bar/ nattklubb

- Vi lär la ligga på gränsen snart:P

* Vinna ett pris eller en trofe

-
Kan köra femkamp på Liseberg;)

Kommentarer
Postat av: Cicci

- Ha en riktigt stor väst, ska vi ha när flyttar nu :). får ju plats en del folk på 90 kvm.

- Snott en brevlåda har vi gjort, ja !

- kort på alla vi hånglat med ska jag lösa detta året :P, som sagt är ju på god väg :P.

- Jess, jag var ju med på en lång interjuv 07 :).

- svarat på en kontaktannos har jag gjort, "frusna män söker kärlek" ;) haha.

- Portad är jag o jenny på Chessan :P.



så jag har ju kommit en bit på vägen :D. Puss!

2009-03-13 @ 17:00:41
URL: http://missunfit.blogg.se/
Postat av: Mattsson

Man har inte roligare än att du borde bränna upp Hammarby halsduken du:-)

2009-03-15 @ 15:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0