Ny insikt...

Kom på för några dagar sedan att jag inte har en enda singelkompis kvar som jag umgås med. Till och med nu i skrivandets stund kommer jag inte ens på någon annan heller. Känns lite konstigt att vara den enda singeln i en umgängeskrets.. tror aldrig jag varit i den situationen faktiskt.

Man märker det kanske tydligast på att min telefon har typ dött, inga samtal ens på helgerna. Fast just nu har jag kanske inte så mkt emot det, fokuserar ju ganska mkt på att söka jobb nu mm. Men det är lite tråkigare...

Frågan är bara om jag kommer vara singeltjejen alla e lite lite (i smyg) avundsjuka på för att hon kan göra precis som hon vill, när hon vill, vad hon vill, med vem hon vill?! Eller kommer det vara tjejen alla (i smyg) tycker synd om för att hon inte har någon i sitt liv och faktiskt är en väldigt ensam och sorlig människa... ?!

Hoppas inget av dem, absolut inte det sistnämnda....  





Snygg sexig singel?!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tösa då, det kommer inte att vara på något av sätten. I alla fall inte från min sida, terror är terror, med pojkvän eller inte =)

2009-03-21 @ 23:05:42
URL: http://mymaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0