CICCI SKA BJUDA MIG PÅ PÅSKMAT!!!

Nu har hon smitit undan i 2ÅR!
Nu e det daX för henne att göra rätt för sig!!!
ANTINGEN SÅ PÅSKPYSSLAR VI ...ELLER SÅ LAGAR DU MAT!

ANNARS SKA JAG FAN SÖVA NER DIG OCH LÅTA DIG VAKNA UPP PÅ LÅNGFREDAGENS HÖGMÄSSA I KYRKAN!!!!

Ni andra kanske undrar varför Cicci måste göra detta.
Låt mig då ta er tillbaka till påskdagen den 16aprill 2006:



LÖRdag:
Har inte du gått hem än?!
Fan kent fattade verkligen inte vinken... försvinn... du har fått ditt typ... yss
äckliga människa!!!
Efter att ha påpekat att han skulle dra 50-11 gånger fatta han vinken å stack...
Äntligen!!Bara ja å cicci...
Cicci vägrade åta mig åka hem å som sagt, vill Cicci nått brukar de bli så!Tilbringa påskdagen i protest och medans alla andra spenderar tid med familjen, målar påskägg, å käkar påskmiddag Sprang jag å cicci till närmsta pizzeria å köpte caprisiosa sen kolla vi film å slappa *massa mycket*...
Cicci fick sedan den sluga idén på kvällen att skriva en hångellista över dem hon kunde både för- och efternamnet på....
Bidde två A4 av det för övrigt!!
Själv tröttnade jag efter fem namn,
Vem fan orkar hålla koll på efternamnen... nä!! tid e pengar *fniss*
Iaf vi gjorde i stort sett ingenting på hela kvällen. Men helt plötsligt ringer nått jävla UFO och ber oss hänga med på efterfest... Å cicci och jag e ju inte sånna som tackar nej när de gäller fest
... ångrar lite att jag inte gjorde de nu i efterhand...
Men iaf. Vid ca 03:00 tiden drar jag å cicci ut i den kalla natten haha... Cicci blev riktigt förvånad av hur många folk som va ute på påskdagen en lördag 03:00... (ovanligt menar ja!!)
Å börjar gapa... "har inte ni gått hem än.."
Tillslut hamna vi i kålltorp, och för att göra en lång historia kort...
vi blev hämtade där å hamna mitt i den djupaste skogen i tollered (utanför floda) med två sketfulla PUCKON!
Gick å la oss vid 7 alla fyra i en dubbelsäng skoj* skoj*
Och sen på morgonen ("15-tiden") vägrade idioterna att köra oss hem.... Missfoster'!+@* !!!! Så jag och Cicci fick gå en halvmil mil klack-skor, i jakt på närmaste busskur....
Men de krävs ju lite mer än så för å komma hem med... en timme satt vi i fittkuren och "suckade" tillsammans.
Sen va de bara hem å nana för ah.... på måndagen va de ju stockholm som gällde....

Ja så går de när man spenderar en helg mä cicci!!
Love you sweety!

"vi kom, vi söp, va fan e vi?!"



Så i år kommer du inte undan:P

Kommentarer
Postat av: cicci

För det första, är det 3 år sen MINST detta hände ;). o så hamnade vi i skogen vid Nubberundan, haha, passande namn :P. Men det var en rätt kul helg ändå, eller vad säger du ;). Typiskt Cicci/Terrores helg :D

2009-03-26 @ 13:46:21
URL: http://missunfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0