Vilken helg!

Då va det måndag igen, fan vilken helg jag har haft! Eller ah... det är väl mest lördag som va den STORA dagen, klassfest å grejjer med ga mla gänget från grundskolan. Va så rädd att det skulle bli ett stort fjasko men nej det blev en av det mer lyckade fester jag varit på iår. Fick höra av min kära bror att jag kom in och gapa i hans rum kl 5på morgonen så höll igång i 12timmar och festade hahaha...

Tror inte vi fick den där "klassfest effekten" du vet att alla faller tillbaka till sina gamla roller. Inte jag iaf. klart man va väldigt nostalgisk och redde ut lite från förr men det va väl inte mer än rätt isåfall. Det enda som kändes lite va väl när någon sa nått i stil med "men du va ju så jävla cool när vi gick i skolan". Känns som man missade att lära känna personer eftersom man va så uppe i sig själv då.

Tur att jag fick en ny chans att faktiskt lära känna mina gamla klasskamrater, känns verkligen som om det flesta faktiskt vill ses igen och umgås. Jag kommer nog iaf höra av mig till fler om det är fest eller nått.

Klart lyckat va det iaf för att sammanfatta!


Jag å min älskade Nalle!! Nostalin va hög, grät ju en skvätt efter några öl och förklarade hur mkt jag saknat dig! mena varje ord...



Nalle gör upp med Lina:P Hon snodde ju trotts allt Andreas i 4:an sen dess gick det utför med deras vänskap:P haha



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0