Låt mig pressentera...

...mina nya vänner, träffa dem på torget i Lidköping!



Här har vi ismannen, anledningen till att jag kom på detta sluga namn är för att just de...han hackar is. Tror det va en båt han höll på med här.. Han e min vän för att han gör detta mitt i sommaren, annars blir det ju ingen sport...ellerhur!

...så jävla meningslöst!!!!!!!



"Mannen på Grisfot-stylta"
Stackars grisen som fick sätta livet till för att han skulle få protestera mot djurvåldet.
Is this how you prove your point? Dömhövve!





Här e "Grisfots-mannens" fru?! "Fiskkvinnan"....lite samma tankar där. Mitt på torget soppar hon ihop isrester ifrån "ismannen" så att fisken ska få vatten.... antagligen protest mot antingen utfiskningen av våra sjöar eller det faktum att polar isen smälter. Tror dock att det va hennes gubbes idé detta, för hon lyssnar på freestyle samtidigt....eller ah de va iaf nått som såg ut som små datahögtalare på hennes huvud! Kanske var det  havsbrus till fisken?! vem vet:P

Vi kommer iaf ha väldigt kul tillsammans.....


Måste bara tacka alla som varit glada med mig idag. Ni anar inte hur mkt det betyder att ha så fina vänner som er. Har  inte kännt mig såhär lycklig på väldigt länge. TACK för att du, du, du, du, du, du, du, du, du och du *pekar* finns i mitt liv!

Angelica: Utbildningen är 2år, men det kommer vara en hel del praktik som jag antagligen kommer att ha i Göteborg så jag kommer inte vara borta sååå länge. Sen efter dom två åren så är det ett valfritt år på Nya Zeeland som skolan betalar ifall man vill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0