Varför följde du inte med mig?!

Du visste ju att jag skulle iväg, jag höll dig i handen precis innan jag åkte.
Du hatar ju att vara hemma själv! Du vet hur lessen och irreterad jag blir när du inte är med, för att inte tala om hur lessna alla andra blir. Du är min länk till omvärden! Jag vet att vi bråkar ibland, men du måste erkänna att det är oftast är när du kronglar. Älskar när du spelar min favoritmusik eller då när du e hjälpsam och berättar när bussen går för mig. Ibland kommer du med glädje besked, ibland med tråkiga nyheter. Du hjälper mig att hålla kontakten med dom jag älskar. Fast du stoppar mig aldrig när jag försöker kontakta dom jag kanske en gång har älskat. Förlåt att jag skyller på dig när jag dricker, att jag ibland behandlar dig dåligt. Vet att jag kanske får cancer av dig en dag, men jag måste bara ha dig mot min kind....Sanningen är den att jag inte kan leva utan dig!

Så varför hoppade du inte ner i fickan när du såg mig gå?




Min kära lilla MOBILTELEFON!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0