Skräckis!

Vet att jag inte skrivit nått på två dar typ.. se det som en tyst protest mot...eh...starbucks... för att dom inte finns i Sverige:P
(..ja precis så va de!)

Fan såg barnhemmet och skrämde upp mig själv riktigt ordentligt. Alla säger att den ska vara så dålig men jag kunde fan inte sova efteråt, då kan den ju inte vara sååå dålig eller!?. Då måste ju iof alla skräckfilmer jag har sett varit dåliga isåfall eftersom jag alltid lyckas att bli det. Eller kan det vara så att jag är för rädd fö att kunna avgöra.

Hur som haver så kan jag inte få den här filmen ur huvudet nu...ush!! Just detta är anledningen till att jag slutade ha filmkvällar med Linn för X antal år sen eftersom skräck råkar vara hennes favorit genre. Fast iof brukade vi alltid se en rolig film efteråt så man inte va så rädd. Hade inte den backupen igår.... inte ens Johan Glans "World tour of Skåne" funkade... kunde inte sova iaf. 

Dom enda filmerna jag kan se är SAW men dom är ju mer psykologiska trillers än skräck... Hatar läskiga barn, hastiga överaskningar så man hoppar typ 2meter upp och övernaturligt eftersom det inte finns nån direkt förklaring...

Ska absolut hålla mig till mina romantiska komedier i fortsättningen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0